Zwierzyniec24.pl na Facebook

LAF 2014

 

15. Letnia Akademia Filmowa
w Zwierzyńcu

8-17 sierpnia 2014

Szczegóły na stronie: www.laf.net.pl

Aktualności

Nasze miasto najmilszym miastem w Polsce?

milka.jpg

23 kwietnia 2013 r. -- O tym możemy zadecydować my, mieszkańcy. Pod hasłem „Milka. Moje miasto się przytula” 22 kwietnia br. wystartowała ogólnopolska akcja, w której Polacy wybiorą najmilsze miasto w Polsce. Wyróżnienie będzie szczególne, ponieważ o wygranej zdecyduje postawa samych mieszkańców miast, a nie instytucje czy eksperci. Poza zaszczytnym tytułem, do wygrania są także imprezy plenerowe zorganizowane w trzech miastach-finalistach, a najmilsze miasto w Polsce otrzyma ogólnopolską promocję o wartości pół miliona złotych!

Akcja jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy swoje głosy mogą oddawać za pomocą wirtualnych przytuleń wysyłanych przez www.fioletowastrona.pl oraz aplikację Facebooku (Facebook.com/Milka). Im więcej wysłanych przytuleń z danego miasta, tym większe jego szanse na wygraną.

Pierwsza faza zakończy się 18 maja br. i wyłonione w jej trakcie zostaną trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one będą konkurować w kolejnych etapach o miano pierwszego w historii najmilszego miasta w Polsce. – „W drodze do finału mieszkańcy tych trzech miast będą mieli okazję wykazać się i udowodnić, że to właśnie w ich mieście panuje najmilsza atmosfera, biorąc udział w weekendowych wydarzeniach specjalnych i zabawnych prowokacjach” – powiedziała Beata Kucejko, Brand Manager marki Milka, organizatora akcji. – „O tym, które miasto w Polsce zdobędzie tytuł najmilszego, dowiemy się 30 czerwca br. podczas imprez plenerowych z licznymi atrakcjami, grami i zabawami dla mieszkańców, zorganizowanych w trzech miastach-finalistach jednocześnie” – wyjaśniła Beata Kucejko.

Emocje związane z wyborem najmilszego miasta będą towarzyszyć uczestnikom do ostatniego dnia akcji, czyli 30 czerwca br. – biorący udział w imprezach na żywo będą mogli zdobywać dodatkowe punkty dla swoich miast. Na ostateczny wynik będą więc miały wpływ nie tylko wirtualne przytulenia wysyłane z całej Polski, ale również to, jak mieszkańcy miast zaangażują się w zaplanowane na ten dzień konkurencje.

Najmilsze miasto w Polsce otrzyma od Milki nagrodę główną w postaci działań promocyjnych w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, która zostanie zrealizowana tuż po zakończeniu projektu akcji „Milka. Moje miasto się przytula”.

Co to znaczy miłe miasto?

Miłe miasto to takie miejsce, w którym mieszkają mili, życzliwi, serdeczni i otwarci ludzie. „Wybierając najmilsze miasto, myślimy o jego mieszkańcach. W każdym mieście ważne są sprawna komunikacja miejska, dobrze funkcjonujące samorządy czy ciekawa oferta kulturalna, ale w naszej akcji najważniejsi są ludzie i relacje między nimi” – wyjaśniła ideę akcji Beata Kucejko. – „Wraz z Milką chcemy uzmysłowić Polakom, że to, czy miejsce, w którym mieszkają można uznać za miłe i przyjazne, czy chce się w nim przebywać, być jego częścią, zależy od nich samych i od ich codziennych zachowań wobec siebie” – dodała Kucejko.

Po więcej informacji zapraszamy do Wirtualnego Biura Prasowego na stronie akcji „Milka. Moje miasto się przytula” www.fioletowastrona.pl – zakładka „O akcji”

O marce Milka. Milka to najpopularniejsza marka czekoladowa należąca do Mondelez Polska (wcześniej Kraft Foods Polska). Portfolio Milki zawiera różnorodne warianty smakowe i gramaturowe czekolad i jest stale poszerzane. Miłośnicy najdelikatniejszej w smaku czekolady mają do wyboru zarówno czystą czekoladę mleczną, tabliczki czekoladowe z dodatkami (w postaci rodzynek, orzechów i nadzienia w różnych smakach) w najbardziej popularnej gramaturze 100 g, jak również 250 g i 300 g. W ofercie znajdują się także: czekolada Milka Milkinis, praliny: I love Milka i Milka Thank You, mini czekoladki Milka Singles, ciastka Milka ChocoJaffa, Milka Pierniczki, Milka Pieguski, ciasteczka Milka ChocoGrain, Chocowafer, ChocoLilaStix, ChocoBiscuit, ChocoMoo, pianka Milka Alpejskie Mleczko oraz draże Milka Lila Stars Snax. Od 1973 roku symbolem marki jest krowa w charakterystyczne biało-fioletowe łaty, którą dziś widać na opakowaniach produktów. Milka ma swoich zwolenników nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie: od Europy po Australię, Stany Zjednoczone i Amerykę Południową. Aby być bliżej konsumentów Milka prowadzi liczne kampanie promocyjne, wśród realizowanych ostatnio są m.in.: „Graj w fioletowe” oraz „Fioletowe wygrywa”.

O firmie Mondelez Polska S.A. Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska SA, jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku. Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo. Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce. Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe, z których pierwsza - Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga - Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych  http://www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational.  *Kraft Foods za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, luty 2013 r.

 


Powrót

Komentarze

Brak dodanych komentarzy, bądź pierwszy i dodaj komentarz.
Zaloguj się by dodać komentarz !

Copyrights © 2010 . zwierzyniec24.pl